2012/08/01

Selena 2012 Teen Vogue Eylül Ayı Sayısında

Selena Gomez, Teen Vogue dergisinin Eylül sayısına konuk oldu. 20 yaşındaki oyuncu, müzikten, ilişkisinden ve daha birçok şeyden bahsetti. Çekim videosunu buradan izleyebilirsiniz.
Romantik yaşamı üzerine;
Çok eğlenceli. Çok şanslı biriyim. 20 yaşındayım. Özel hayatımdaki hiçbir şeyi ciddiye almıyorum. Etrafımda iyi insanlar var. Diğer şeyler kendiliğinden oluyor zaten. 
Genç rollerden uzaklaşması üzerine;
Monte Carlo o zamanlar benim için iyi bir adımdı, ama bir daha öyle birşey yapmak istemiyorum. 
Oyunculuk hedefleri;
Disney Channel'ın bir parçası olmak harika birşeydi benim için. Dizim başarılı olduğu için çok mutluyum ama oyunculuk daha ciddiye almak istediğim birşey. İster istemez kendimi başarılı hissetmiyorum. İş oyunculuğa gelince bambaşka bir karakter yaratmak istiyorum. 
Sıradaki albüm;
Farklı, daha olgun ama hala eğlenceli olacak. 
Hayal ettiği düet;
Justin Timberlake'le çalışabilmek için herşeyi yaparım! Ama böyle birşey olmayacak sanırım çünkü müzik yapmıyor artık galiba. Müziğini çoook seviyorum. 
acoi7Jx2adhEpYPnabxZ0C13adjU6yFT

No comments:

Post a Comment